5,32 mld zł zaliczek wypłaciła ARiMR w ramach dopłat bezpośrednich za 2016 r.

dopłaty rolnicze stawki 
onw 
www.arimr.gov.pl Od 17 października do 30 listopada 2016 r. wypłacane są zaliczki na poczet tegorocznych płatności bezpośrednich. Zaliczki otrzymają wszyscy rolnicy, którzy spełnili warunki do przyznania tych płatności. Na razie, do 8 listopada ARiMR przekazała z tego tytułu, na konta bankowe ok. 850 tys. rolników 5,32 mld zł.

Ponadto do rolników trafiło 443,54 mln zł w ramach tegorocznych dopłat ONW oraz 32,94 mln zł z płatności rolnośrodowiskowych za 2016 rok. Te dwa rodzaje dopłat są również wypłacane od 17 października.

Uruchomienie wypłaty zaliczek ma na celu złagodzenie trudnej sytuacji na rynkach rolnych, w szczególności na rynku mleka, rynku owoców i warzyw oraz rynku wieprzowiny.

Po raz pierwszy ARiMR wypłaca zaliczki na poczet płatności bezpośrednich w wysokości 70 proc. kwoty dopłat. Do końca października rolnicy otrzymają ponad 3 mld zł, a do końca listopada ok. 9,5 mld zł. z tego tytułu. Dla rolników będzie to znaczące wsparcie ich dochodów w okresie jesienno-zimowym, w którym zazwyczaj zaopatrują swoje gospodarstwa w nawozy, środki ochrony roślin i zakupują sprzęt rolniczy, gdyż są one relatywnie tańsze.

Również po raz pierwszy ARiMR w już w tym okresie jest przygotowana do uruchomienia systemów informatycznych i księgowych, aby zapewnić wypłacenie zaliczek wszystkim rolnikom.

Źródło: ARiMR

Dodaj komentarz

153 komentarzy do "5,32 mld zł zaliczek wypłaciła ARiMR w ramach dopłat bezpośrednich za 2016 r."

asia

PODLASKIE WIELKIE ZERO W ZESZŁYM ROKU ONW BYŁO 21 PAŹDZIERNIKA

Małgorzata

Lubuskie powiat gorzowski.Jest zaliczka

Marcin

Miła niespodzianka jest zaliczka pow gorzowski

śląsk

kłobuck-sląsk nic….oj to czekanie na taka mała kwote jest męczący

Agusiaczek1992

Dokładnie czekanie jest najlepsze :). Może przyjda dziś .. wczoraj dużo wypłacili więc może ..

śląsk

oj za duzo osób to sie nie chwaliło a jak juz to nie moje rejony:(

Agusiaczek1992

No niestety ;(

dolnoslaskie- powiat kłodzki

Dzień dobry! Właśnie wpłynęła zaliczka (10 ha) ,tylko na bezpośrednie.
wygląda ,ze faktycznie te 70%.

pozdrawiam i życzę szybkich przelewów wszystkim oczekującym:)
Zobaczymy jak reszta będzie wpływaać.

śląsk

jaki bank?

dolnoslaskie- powiat kłodzki

bgż, chociaz to teraz paribas,czy jakos tak, bo zmieniali system w weekend

dolnyslask

ja tez powiat klodzko ale narazie cisza moze cos popoludniu

zoska

dolnośląskie-powiat kłodzki
coś przyszło ale to nawet nie 30%

doknyslask

Ja jestem zadowolona

młody rolnik

u mnie też nic w poprzednim roku było pod koniec października

dolnyslask

jaw tamytm roku w kwietniu mialam onw

dolnyslask

a zaliczki zadnej nie mialam

Arczi

Jest zaliczka 70% zachodniopomorskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zocha

Jaki powiat

Madzia

Witam wszystkich
Wielkie oczekiwanie na zaliczkę…której nadal nie ma wlkp.

dolnyslask

cosmo uradowanych dzis

Yweet

Witam w deszczowe popołudnie .Wielkopolska to chyba na samym końcu dostanie,też czekam Madzia z jakiej części Wielkopolski jesteś?

Agusiaczek1992

U mnie na Śląsku też cicho .. znaczy u mnie bo dużo osób już dostało.

Madzia

Poznań. A Ty??

Yweet

Powiat czarnkowsko-trzcianecki

Krzyś

Sieradz. Dziś wpływ (część bozpośrednich)

Inga

Ktoś w odpoczynskim dostał?

justyś podlasie

po 14 onw. zaliczka w październiku.

Asiula

Przed chwilka wpłynęła zaliczka. Powiat wieluński, woj. łódzkie

ala

łódzkie; jest zaliczka

Misia

Czy ktos cos o ROLNOSRODOWISKOWYCH!!

Przemo

Wlkp powiat poznański zero…..

doknyslask

Wpłynęła zaliczka po 17 powiat klodzko dolnyslask

zoska

do mnie również wpłynęło ale nawet nie 30%

zuzann

miałaś tylko bezpośrednie

Paweł

Powiat Zgierz łódzkie nadal zero ani onw ani zaliczki

mimi

Mazowieckie powiat ostrolecki ktoś coś?

mimi

Mazowieckie powiat Ostrołęka ktoś coś?

malinczka

Czy w kujawsko pomorskim powiat świecki płacą

Basia okolice Brodnicy

Wczoraj wieczorem wpłynęły dopłaty powiat brodnicki

Justyna

Witam!! woj. śląskie wczoraj wpłynęła zaliczka

Agusiaczek1992

jaki powiat ?

KAMIL WLKP.

WLASNIE CO Z ROLNOSRODOWISKOWYMI DOSTAL KTOS PROSZE O ODPOWIEDZ?

tomek warminsko mazurskie

RŚ idzie wolno tak samo jak w zeszłym roku ja mialem podkoniec maja a teraz zobaczymy

Justyna

pow.pszczyński

śląsk

własnie jaki powiat?

śląsk

i jaki bank?

Kajko

Dzisiaj rano zaliczka na koncie woj.śląskie,pow.kłobucki

Mario

Lubelskie,jest zaliczka i rolnośrodowiskowe

Madzia

A.juz myślałam że dzisiaj nie placa wcale bo nie ma zmianki na stronie ARiMR

tomek warminsko mazurskie

RS ktury prow miałeś

tomek warminsko mazurskie

2014-2020 czy starszy

KAMIL WLKP.

NA ROLNOSRODOWISKOWE DOSTALES DECYZJE?

Jabatan

AhaaAhaa je zaliczka kujawsko-pomorskie po 17tej bank Bgż

Madzia

U mnie nadal cisza….

Wojtek

U mnie też zaliczka dzisiaj po 17, kujawsko-pomorskie, BGŻ

Madzia

Gratulacje dla was

olka

zaliczka po 17 bgż zachodniopomorskie

rolnik

powiat nakielski kujawsko pomorskie bgz po 17 przelew

Basia

ONW 8 lis. a 70 procent bez,10 lis.pow. Stargard bank PKO S.A.

Bizon

Ja też onw 10 11 bez zaliczki narazie

Andrzej dolny sląsk

Cześć wszystkim. Jest zaliczka, też pow.Klodzko, pko.bp

ewa

jest zaliczka powiat czarnkowsko-trzcianecki bank BGZ pozdrawiam…..

Beata

Kochani co jest z tymi zaliczkami dostałam dziś po 17 jaki procent bo trochę baranieje kujawsko-pomorskiego

Andrzej dolny sląsk

Beata, dostaje się 70% bezposrednich.

śląsk

kolezanka wczoraj dostała b.ś. powiat klobucki,ślaskie..a ja mmniej i nicoooo:(

Madzia

Tyle wypłacone a u mnie nadal nie ma…moze bank przetrzymuje czy co wbk

Agusiaczek1992

u mnie tez nie ma zobacze po 11 na konto bo wtedy sa przelewy ale ja bgz …

ona

Zaliczka rano na kącie, łódzkie pow. sieradzki

ona

*koncie

Gada Wlkp.

Podobno do jutra 97% rolnikow ma otrzymac zaliczke doplat. Ja jeszcze nie mam. Znajac moje szczescie to jestem w tych 3%

Madzia

Skąd takie info??

Gada Wlkp.

Z agrobiznesu

ala

Ci co jeszcze nie dostali proszeni są o sprawdzenie numerów kont w ARIMR

Madzia

Od wielu lat wciąż mam na to samo konto:|

Madzia

Z jakiej części wlkp jesteś?

Marzena

A może ktoś wie jak w powiecie lubelskim?

Gada Wlkp.

Konin

Agusiaczek1992

kurde ja tez jeszcze nie mam .. a onw mi przyszlo to konto ok

Andrzej dolny sląsk

do konca listopada mają wszyscy dostac zaliczki,wiec zobaczymy

Agusiaczek1992

Jest zaliczka . Dziś ok 11 śląskie bank BGŻ

Ilona

To dostaniemy jeszcze dopłaty dla rolników jak co roku oprócz tego czy juz nie?

Małolepszy

teraz płacom 70procent od 1 grudnia do czerwca reszta

Ilona

Czy połowę?

Małolepszy

70procent do końca listopada

Jabatan

http:/youtu.be/3xC4X7rxjMk

Jabatan

youtu.be/3xC4X7rxjMk