87 mln zł na projekty w ramach Programu Rozwoju Kompetencji

dopłaty rolnicze stawki 
onw 
www.arimr.gov.pl Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłosiło wyniki pierwszej edycji konkursu na projekty w ?Programie Rozwoju Kompetencji?. Pieniądze na rozwijanie umiejętności odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa otrzyma 41 uczelni wyższych, które zrealizują aż 61 projektów. W każdy z nich zaangażowali się przedsiębiorcy ? potencjalni pracodawcy studentów objętych programem.

Łączną kwotą 87 mln zł NCBR wesprze uczelnie wyższe, których projekty zostały wyłonione w konkursie ?Programu Rozwoju Kompetencji?. Beneficjenci dostaną dofinansowanie na realizację zajęć kształtujących kompetencje oczekiwane przez pracodawców, realizując m.in. certyfikowane szkolenia i zajęcia warsztatowe, dodatkowe zadania praktyczne w formie projektowej, wizyty studyjne u pracodawców, a także współpracując z podmiotami zagranicznymi oraz z otoczeniem społeczno-gospodarczym, czyli firmami zainteresowanymi rozwojem kompetencji studentów.

? Aby rozwiązać problem niedostosowania umiejętności absolwentów uczelni wyższych do wymogów rynku pracy i oczekiwań pracodawców, trzeba stale pogłębiać współpracę środowisk akademickich z biznesem. Wprowadzenie do programów studiów zajęć praktycznych opracowanych wspólnie przez uczelnie i przedsiębiorców podniesie kluczowe kompetencje młodego pokolenia, które w przyszłości stanowić będzie o sile polskiej gospodarki ? mówi wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego dr Piotr Dardziński.
Maksymalna wartość dofinansowania, jaką można uzyskać na jeden projekt w ramach ?Programu Rozwoju Kompetencji? to 10 mln zł. Z zajęć współtworzonych przez uczelnie i przedsiębiorstwa skorzystają studenci z całej Polski i ze wszystkich kierunków studiów: zarówno technicznych, ekonomicznych czy medycznych, jak i artystycznych, psychologicznych i społecznych. Przyszli projektanci, logopedzi, geolodzy, informatycy i nie tylko będą doskonalić kompetencje przydatne w wielu zawodach oraz pożądane przez wielu pracodawców, czyli m.in. miękkie umiejętności związane z komunikacją i współpracą w grupie.
? Dzięki Programowi Rozwoju Kompetencji studenci uczelni wyższych dowiedzą się czym jest przedsiębiorczość i na czym polega praca metodą projektową. Rozwiną swoje umiejętności analityczne, językowe oraz informatyczne tak potrzebne w środowisku nowoczesnych technologii ? mówi zastępca dyrektora NCBR, prof. Jerzy Kątcki. ? Biorąc udział w zakwalifikowanych do dofinansowania projektach, nabędą konkretne umiejętności, które wpisują się w oczekiwania rynku pracy. To zapewni im lepszy start w zawodową przyszłość i wypełni lukę, na którą skarżą się pracodawcy ? dodaje prof. Kątcki.
W pierwszym konkursie w ramach ?Programu Rozwoju Kompetencji? w Działaniu 3.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 uczelnie złożyły w sumie 440 wniosków o dofinansowanie. Przyjęte przez NCBR kryteria pozwoliły wyłonić najlepsze projekty.
W 2014 roku odbył się pilotaż ?Programu Rozwoju Kompetencji?, którym zostały objęte 73 projekty o łącznej wartości ponad 58 mln zł. NCBR w najbliższych dniach ogłosi kolejną edycję tego konkursu, a do 2020 r. na wyłonione w nim projekty przeznaczy w sumie ponad 1 mld zł.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie NCBR.
Źródło: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

Dodaj komentarz

5000 komentarzy do "87 mln zł na projekty w ramach Programu Rozwoju Kompetencji"

Ewka16

To moze tu zaczniemy. U nas sloneczko od rana i mrozik -3.

Niunia70

Hej Ewa:) moze byc i tutaj:) u mnie wczesnym rankiem popadało,w tej chwili spokój,ale nad lasem mgła i bez słonka…..jakos dziwnie na tym „nowym” forum sie pisze,ale miejmy nadzieje,ze to kwestia przyzwyczajenia:) szkoda,ze emotikonów nie mozna wstawiac:)))))))
Miłego dzionka dla Wszystkich:)))

Ewka16

Piękna sloneczna pogoda tylko zimny wiatr znowu mrozek bedzie. Zawiozlam mamę na zakupy. Koniec chodzenia do sklepu…hurrra

Iwona*

Dzień dobry,co za zmiany ..Redakcjo zaszaleliście ostro:)Pozdrawiam Was serdecznie.
Witam Ekipę,dziś mieliśmy piękną pogodę,cieplutko jak na marzec,,robota szła pełną parą:)
Na dziś dosyć tej bieganiny,,miłego wieczorku Wam życzę :)***
P.S. Iza poproszę o przepis na sos do gołąbków,jest wyśmienity i oczywiście go zgubiłam:)

Niunia70

Hej Roztrzepańcu:)))))*** prosze Cie bardzo:) 2 szklanki wody zagotowac z 2 łyzeczkami koncentratu,wegetą i sola(do smaku) w miedzyczasie zrobic krótką zasmażke z połowy Kasi i tak 2 łyzek maki(czubate) zageścic zasmażka i gotowe:)
U mnie dopiero po południu sie przejaśniło i wyjrzało słonko:) takze zdażyłam autko umyć i pograbic w ogródku:) obecnie pada…….

Małolepszy

ale redakcja namieszała mechery nawet tu robiły czystkę zile mi się klika i nie mogę się tu odnaleźć z ekipom

tadek

Jakoś dziwnie ,przyzwyczajenie robi swoje,witaj

Małolepszy

już wyzdrowiałem od czasu do czasu kapnie mi z nosa jutro jadę w pole talerzować po siwientach zasieje owies terminy goniom

ksaB

Cześć amerykański farmerze
Ty to już wszystko talerzówką przewalasz hehehh
Ja kultywator zakładam i bronę, spulchniam
Również po św. wezmę się za siew jarych
Teraz trza się pomału nastrajać się do św,heheheh

ksaB

Mniam ,mniam mniam :)))

tadek

Paskudna pogoda od 10 pada ,zimno,gdzie ta wiosna

Małolepszy
ksaB

Witaj Tadziu
u mnie pod wieczór sie rozpadało , zimno

ksaB

Witam
Trudno się odnaleźć po zmianach redakcji
Chyba chce nas rolników przekwalifikować na informatyków heheh
Nocą ostro przymroziło 5na minusie
Ostro wziąłem się za prace polowe , normalnie wściekły jestem na robotę
Dziś mała przerwa , musiałem się stawić przed konfesjonał , lżejszy się zrobiłem hahahah

tadek

Ja do świąt juz w pole nie jadę ,teraz prace podwórkowe,po świętach jęczmień,albo dopiero w kwietniu,no i łubin,Dzis rano też na minusie,ale zdązyłem nawóz i bronę na pszenice ,potem padało

Małolepszy

jak oni w tv pierdzielom o bezpieczeństwie sami zapraszają fanatykuw

ksaB

Naród sam się wytłucze ,bez wojen
Dobrze ze moja chrześniaczka w piątek wróciła z Brukseli

ksaB

Jutro jeszcze odwiedzę łąki z nawozem , popaduje ,szybciej wchłonie
Aaaa na pszenice ozimą wsiałem , saletry amonowej , zobaczymy czy korzeń odpali heheh
Jak nie to będę orał i siał odnowa , trudno

Małolepszy

tam zaraz amerykanki farmer taki styl kto bogatemu zabroni haha

ksaB

Ja mam tylko talerze , talerzówki nie mam
Kto bogatemu zabroni nie mieć hahahahah

Małolepszy

https://www.youtube.com/watch?v=cVpFWxtUw7E ja tam stoję jak ibisz robił szołłłłłłłł haha

ksaB

Podaj znaki szczególne , jak mam cie tam znaleść heheheh
Podziwiałeś klamory czy hostessy heheh

Małolepszy

podziwiałem hostessy i klamory zapraszał mnie na podium ale się nie zgodziłem jestem jako kibic haha

ksaB

Trza był iść , może byś jaki angaż od niego złapał , byłbyś sławny jak prezes ……. hehh
Nasze Gesnerówny chyba w kuchniach ,przegląd św,\. robią heheh
Mykam do kuchni ,zona raport chce mi złożysz iiii mecz

Małolepszy

właśnie o tom sławę chodziło wole tutaj na forum rozdawać autografy haha

Małolepszy
tadek

Dośc na dziś ,kolega dotarł ,spokojnej

Małolepszy
Niunia70

Hej Chłoposzki:)))
Chetnie bym z Wami popisała,ale cos mnie rozbiera…..gardło mnie boli i zołądek…..kurde,troche niefajnie byłoby sie na same Swieta sie rozłożyć…..ale moze bedzie dobrze;)
Lepszy,to Ty tam z reklamôwą z biedry stoisz??? Buhahahahaha
Idem gorącą kąpiel zażyć i pod kołderkę,wygrzac sie:))))
Kolorowych snów****

EWA MAZOWIECKIE

Cześć Wam
Niunia witaj w klubie ja też rozłożona hehe dorobiłam się L4 i teraz LB leżenie bykiem

EWA MAZOWIECKIE

Dzisiaj agencja wyskrobała dla mnie parę grosiaków,i zazielenienie mi sypnęli

Niunia70

Hehehe,juz sobie to wyobraziłam…….rozłożona……..buhahahahaha fajnie to brzmi:)))))
Gratuluje Ewcia,na Świeta jak znalazł:))))
Buziaki,uciekam****

Ewa16

Nijak idzie sie przyzwyczaic. U mnie córcia dzis czekała 2 godz u lekarza by sie dowiedzec ze to powikania i idzie ku lepszemu dal cos na bol i ok

Małolepszy

haha kobietki rozkłada a mnie składa haha

kasia lubuskie

Ja nie wytrzymam ! Wpisalam w okienku na górze, to komentarz wyskoczył na samej górze. Do kitu te udoskonalenia . To ze cos

kasia lubuskie

I jeszcze samo prawie się wysyła. Chciałam dokończyć że jak coś nowe nie musi być koniecznie lepsze :(

kasia lubuskie

To tu się ukryliscie !? A ja was szukam . Wieczorem się przejasnialo ale ranek znowu powitał chmurami. Witajcie na kawie :)

Ewa16

Czyli nie każda zmiana to dobra zmiana . u nas znów sloneczko i -4 bylo teraz juz ok 0. Milego dnia wszystkim

Niunia70

Dzien doberek Wszystkim:)))
Pogoda taka sobie,w miare ciepło,ale pochmurno i smętnie……glowa boli,gardło drapie,ale żyję heheeehe
Dzis mięcha popeklowałam:))) jutro na ostro ruszam z robotą,dzisiaj jeszcze lajcik:))))
Mąż w pracuni do wieczora,ale to juz ostatni raz,dopiero we wtorek pójdzie:)))))
Dziewczyny,nie narzekajcie tak,spójrzcie na Bronka,tak Chłopak podjarał sie nowym forum,ze nick przekręcił buhahaahahahaha
Miłego popołudnia:))))))***

Ewa16

Posypane to forum weszloi na górze mi w niku tez literka zginęła
Ja się nie zamierzam zatyrać świeta sa do odpoczynku a goście na diecie
Maż jeszcze w sobotę do pracy vhociaż plątać się nie będzie tylko w poniedzialek tez ma do roboty i tu niefajnie. U nas slonecznie ale zimno brr

ksB

Patrzcie jąąąą jaka spostrzegawcza :)))
Byłem zamotany jak motadło , robiłem podchody hahahahah

Ewa16

Co do nicku to ja tez literke zjadlam. U mnie malzonek dzis w robocie i w sobite i w poniedzialek. Ja na spokijnie swieta sa do odpoczymku a nie harówki
Moi goście zapowiedxieli ze wszyscy na diecie i mie będą dużo jeśč. U nas słonecznie i zimno brr

Niunia70

Ja bede miała tylko mojego Tatę i swoją Babcie na Swieta:)) ale robie to co zwykle,czyli miecha pieczone,pasztet,bigos,galarete,ciasta…..czeka sie w końcu na takie inne potrawy i chce sie je pojeść:))) Moja Córcia nie przyjedzie:(((( Siostra Meza u swoich Dzieci(w końcu!!!!),moja Siostra robi swieta dla tamtej strony,bo Jej Tesciowa jest po operacji(a zawsze Ona robiła) no i Siostra u siebie robi:)

Ewa16

Zachęcona twoim przykładem tez kupiłam żonkile a forsycja powinna rozkwitnąć do świąt. Malowałam włosy i sie przwstaszyłam że wyjde różowa jak pisanka ale spłukałam i nie wygląda to tak stasznie po spłukaniu

Niunia70

Ewa,zeby było smiesznie,moje zonkile juz przekwitły hehehehehe a były wogole nie rozwiniete;) dzisiaj kupie drugie jak po Meza bede jechac:)))
Tez malowałam wlosy,a wlasciwie rozjasniałam,ale sprawdzonym kolorem,jest ok:)))

Ewa16

Ja jestem naturalna blondynka tylko jakoś mi sie niw podoba i mauje na różne odcienie brązu zależy co mi sie sodoba tylko na blondzie czasem kolor jest bardziej intensywny.

Małolepszy

hej blondyna kto cie dyma jak mnie nima króliki ty chujuuuu dziki hahaha

Cezar

Witam pogoda słoneczna ale za ciepło nie jest

Ewa16

U mnie to samo

Niunia70

A u mnie tak zimno sie zrobiło jakby snieg miał spaść:)))))

tadek

Dziś był nawet ciepły dzień przygotowania do świat coraz bardziej zaawansowane,witaj ekipo

ksB

Dobry wieczór ekipo
Dzionek w miarę cieplutki , w południe sypnęło gradem ,biało było
Ujechany jestem jak szkapa Nawrockiego heheh
Co do św. skromnie będzie , sękacz wczoraj dowieźli ,jeszcze torcika znajoma upiecze i basta
Wybieramy się do kolegi , jesteśmy zaproszeni na 18kę syna
trza będzie się streszczać, by zdążyć na swoje urodzinki hahahah

Małolepszy

czołem ekipa mnie dopadła grypa emigrancka u lekarza byłem i kupiłem se niepierdol i przechodzi kasa dzisiaj stawiam herbatke z cytrynommmmmm

Ewa16

No to zdrówka głupio świeta przechorować dobrze ze antybiotyku nie masz bo pić nie wolno

Ewa16

A cóż to za 18- stka ze stare pryki przychodza a nie koledzy jubilata. U nas jeszcze na pola sie nikt nie wybiera bo mokro nawet na piasku

Małolepszy

barek sobie zapełniłem i lodówkę zaglądam czego nie brakuje haha

tadek

Widzisz ,a u nas sucho,nawet po tych mokrych dołkach jedziesz normalnie,co się dziwić ,śniegu nie było ,konkretnych opadów deszczu tez nie

ksB

Tadziu, równiarka równała drogę u mnie , kurzyło za nią , suchoty również
Aaaa zapomniałem Sławek gratulacje przedświątecznej wpłaty heheheh

ksB

Ewka przyjaźnimy sie od pieluchy , zony to dalsze kuzynki
Impreza na sali ,więc można prosić gości heheh
A ja mu mówię ze duzo zjem i wypiję ,więc nie zarobi na mnie zbytnio :))
Kobitki chyba zaraziły mnie wczora jakimś wirusem , brzuch mnie coś napitala ,ale co mnie obchodzi mój brzuch heheheh
Idę się wygrzać
Dobranocccc

Niunia70

Było sie tak nie miziac:))) teraz masz:))) mnie juz nie boli,chyba rzeczywiscie na Ciebie przelazło;)) ale jak kichnęłam,to gil do pasa hehhehehehehe ale jak jutro wpadne w trans w kuchni,to wszystko bedzie furczało tylko,włącznie ze ,mną hehheheheee
Dobrej nocki:))

kasia lubuskie

Witajcie! Znowu pochmurno choć w radio i tivi trąbią że świeci słonko. Słoneczko to było ale wczoraj i to tylko kilka minut jak zachodzilo . Roboty w polu idą całą parą niby trochę padało ale ciągnik nawet się nie grzebnie .Dobrze że wpadło kilkanaście ha do orki to będzie w Święta na kieliszek chleba :)

Ewa16

Cu mnie słoneczko i w końcu cieplutko pomimii mrozu w nocy. To ty chleb na kieliszki masz ciekawe;-))))

ksB

Witam pątnicy
Zimno , pochmurno , chwilami popaduje deszczyk
Postu zbytnio nie odczuwam , po pracy wpadłem do baru na granata rybnego tzn. mielonego ,w domku czekały na mnie pulki z śledziem heheheh
Kobietki miłego pobytu w kuchni , tylko se nie poparz-ta
żonka już zbiła 4talerze głębokie , nie myślcie ze mi na głowie na podłogę poleciały heheheh
Jutro będę strugał drewniane , bezpieczniejsze i bez strat :)))
Miłego wieczorku

ksB

Uważaj co by gil nie wpadł w jaką potrawę hehehheeh
Aaaa i jeszcze, na wszelki wypadek pampersa załóż :)))
Miłego pitraszenia w kuchni :))))

Niunia70

Dobry wieczór:)))
Kurna,nogi do tyłka juz mi wchodzą hehehee od rańca w kuchni urzeduję:)) miesa i pasztet upieczone,galareta zrobiona,warzywa na sałatke ugotowane,jajca pomalowane:) pozostało uszykować koszyczek na jutro i planik na dzis wykonany:)))
Jutro na tapetę zostawiam ciasta,zurek i ostatnie sprzatanko:))
Nie wiem,czy zdajecie sobie sprawe,ale na Rezurekcje w tym roku idziemy według starego czasu;))) ja proponuje wogóle sie nie kłaść spać hehehhhheehe
Miłego wieczorka:)))***

Niunia70

Zapomniałam dodac,z na 5 rano według starego czasu hehehehhhe

ksB

Gdybym był na twoim miejscu ,wziąłbym łóżko polowe i poszedł już teraz:)))
Aaaa ja se wyśpię i pójdę na 9:30 jak zawsze heheheh
Pomagałem lubej w kuchni ,nakroiłem chleba krajalnicą heheheh

Niunia70

Teee,Cwaniaczku,nie bądż taki hej do przodu:)))) a moj Mąż tak mi pomógł,ze kupił chleb krojony heeehehehe

ksB

No nie , ten to poszedł na skróty czyli łatwiznę , ja chociaż sprawiałem pozory :)))
krojony nie kupujemy ,za szybko pleśnieje we woreczku foliowym

Daro

Witam ekipo ja tu się nie odnajduję , nie podoba mi się to , wrócę jak wróci stare forum ,trzymajcie się ciepło ,nie ma jak zobaczyć starszych wpisów ,bardzo miło będę wspominał czas spędzony z Wami , do zobaczenia

ksB

Cześć Darku
Wracaj , idzie się przyzwyczaić, dziwniasto ,też wpis już wysłałem nie w to miejsce heheheh

Daro

Witam Cię Kaszubku , próbuję na różne sposoby ,ale tylko mnie to wkurwia , nic więcej

Daro

Nawet to co było pisane miesiące temu na nową modłę podają , REDAKCJO ogarnij się , po co te zmiany , to nie są dobre zmiany ,PSL was zatrudnia i taki prikaz z góry ?????

ksB

Chyba Nowoczesna heheheh

Niunia70

Hej Darku:))) trzeba isc z postepem:))) powoli sie przyzwyczaimy:) nie liczyłabym na powrót starego forum…..

ksB

Mnie to syn doszkalał, informatyk , Fajne było poprzednie, wiadome było pod kogo wstawiasz koment.
My to rolniki , nie informatyki to fakt heheheh
Moja krówka sie ocieliła ,byczek , musiałem ją zawiązać , skubana niebezpieczna się zrobiła ,otworzysz drzwiczki by podścielić a ta już z rogami na mnie ,

Niunia70

Musiałes sie szkolic??? No nie mów buhaahahahahaha

ksB

Nooooo ,płaciłem , u mnie nawet, za darmo nie dostaniesz w mo….ę heheheh

Niunia70

Kurcze,tyle lat zyłam w przeswiadczeniu,ze Pyrusy to sknerusy:))) no coz,czlowiek uczy sie całe zycie hehehehehe

ksB

Nie dokazuj , miła , nie dokazuj heheh
Mam kolegę , który dwa razy obejrzy złotówkę zanim wyda ,a ja gdybym miał złotówke to nosiłbym ja na srebrnym łańcuszku na szyi hahahah

Niunia70

Hehehhehehe,ja to juz nawet nie bede głosno mówic gdzie trzymam ta zlotówę:))))))))))))

ksB

Wwww skarbonce , którą jutro trza do kościołka zanieść heheh

Niunia70

No i tu sie mylisz:)) ja skarbonki nie potrzebuje,babka sypie za cała nasza rodzine hhheheheheehe

ksB

U nas tradycja , żonka zawsze przytarga ,sklei i kasiorkę sypnie ,ze święconka zaniesie

Iwona*

Darku,no coś Ty,taki Twardziel i znikasz przez nowinkę techniczną??
Zostań z nami:)

Niunia70

A ja lubie stary chleb,jak kuń heeheheeehehe no nie spleśniały oczywiscie:)))))

ksB

Aaa mi smakuje pleśniak , ciasto heheh
Nie mam zgryzu jak Quń więc podziękuję heheheh :))

Niunia70

No ja tez raczej nie mam:)))) a plesniak,no ostatecznie moze byc,chociaz znam lepsze ciasta:) ale jak to mówią,starego juz nie przekonasz buhahhahahaha

ksB

U mnie pleśniak jest zawsze tydzień po św. hahahahahahahah

Niunia70

A u mnie po swietach,na bogato,paw……..buhahaahahahhhhhhahaha

ksB

Wolniej pisz ,bo nie nadanżam :)))heheheh

Niunia70

Hhehehehe,orientuj sie Chlopczyku:))) no to nie ma szans na rozmowe,bym Cie zagadała heheehehehe

Niunia70

Ja generalnie wole rozmawiac niz pisac:)) gg zlikwidowałam,bo mnie denerwowało,na fb tez pisze od wielkiego dzwonu,nie lubie po prostu…..a tutaj,to tak chyba z przyzwyczajenia…..

ksB

Ja tylko tu piszę , czasem sms napiszę , często piszę patykiem na ziemi :))heheh
Kurde masz to samo ,muszą wyjśc i ponownie wejść na stronę forum by wpisy weszły , wcześniej tak nie miałem

Niunia70

Tak,mam tak samo…….ale rzadek wpisów juz utworzylismy hehehehehhe

Niunia70

No kurde,a do mnie jakos nie napisales heheehehe

ksB

Jesteś wygadana jak córka kataryniarza heheheh :))

Niunia70

Hmmmmm,to fakt:))) zagaduje nawet nieznajome osoby hehheehe u lekarza,czy w sklepie…..:)) a małe dzieci to juz wogóle,wszystkie zaczepiam hehhhhe

ksB

Uważaj co by cię nie oskarżyli oooo molestowanie , ja się trzymam daleko od placu zabaw heheh
Ja to tylko patrzę i podziwiam hahahah

Niunia70

Milo sie z Toba pisze,ale musze mykac w piane,czas zmyc te kuchenne opary hhehehehe,a jutro tez ciezki dzionek mnie czeka,jak bede miała chwilunie to zajrze:)))
Spokojnej nocki i kolorowych snów:)))*
https://m.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo

Iwona*

Dobry wieczór Wszystkim:)
Temu,kto wymyślił przedświąteczną gorączkę,należy się zdrowy kopniak.Jak tu się cieszyć Świętami,gdy pada się na gebusię,czując się jak koń po westernie??Ja już nie wierzę w diety podczas odwiedzin,bo z doświadczenia wiem,że ci,którzy tak mówili zjadali najwięcej,prosząc o dokładkę,więc nie pozostaje nic więcej jak piec,gotować,smażyć i usługiwać:)))
Izolku dzięki serdeczne za przepis,tylko jeszcze pytanko,używasz mąką pszenną czy kartoflankę,bo z tym mam największy problem,resztę pamiętałam z grubsza:))))??

Niunia70

Hej Kochana:)))) zwykłą,zwykłą,najnormalniejszą w swieci pszenna:)))

Iwona*

Dzięki raz jeszcze:)))

Niunia70

Nie ma sprawy:) uciekam Kochana,dobrej nocki:)))***

Iwona*

Ja też idę,Dobranoc Iza:)

WLODEK3912

ja uzywam mąki ziemniaczanej do produkcji fajerwerków:)haha CZOLEM ZABIEGANA :)*,CZOLEM EKIPA,WPADLEM SIE PRZYWITAC I JAZDA PO KOBITE:.MILEGO WIECZORKA:)

Iwona*

Cześć Włodku*,masz szczęście,ze nie jesteś Kobietą,też Byś cienko dziś śpiewał heheee

Niunia70

Hej Włodku:)) podaj przepisa na te fajwerwerki hehehehehe
Tobie rowniez miłego:))))

WLODEK3912

aha doplat niet:(

ksB

Cześc Włodziu
spiesz się powoli :))

Iwona*

Kaszubciu,a co z Twoim Nickiem?:)))))))))Coraz szczuplejszy jesteś heheeheh

Iwona*

Księdzem Bronisławem się zrobiłeś teraz?hehehe

ksB

No i poszło rykoszetem , wyżej ,sorry :)))

ksB

Przecież post mamy , co się dziwisz :)))heheh

ksB

Cześć Iwonko :))
Aaaa mi jest dobrze, siedzę we fotelu i czekam na św. heheheh
Żona tłucze talerze , chyba celowo hahahahah
Co tam słychać w krainie bocianów ,do mnie jeszcze nie doleciały ,pod wiatr mają chyba heheheh

Iwona*

Cześć Kaszubku,Ty to masz dobrze:)Żonka pewnie widziała katalog najnowszej porcelany i stąd te „niby” upadki heheehe,,wie Kobietka,co robi:)))
U nas niby ciepło,ale wiatr jakiś mroźny,boćki już są,Rolnicy szaleją w polach,pozostałych dopłat nie ma.Robota na bieżąco umyka ale codziennie dochodzi kolejna i trzeba pogodzić wszystko ze sobą,a to niekiedy bywa trudne.Pozdraiwam serdecznie,buziaki dla Żony

ksB

Co zrobisz , taki nasz żywot
Również jutro mam zapitol , wolne mam , zapewne w pole lub łąki jeszcze wyskoczę
Szykowanie potraw św. dla dobytku i wieczór heheh
Lepszy a ty co pisanki malujesz czy co hehheeh
Dobranocccc:)))

kasia lubuskie

Witajcie! Ufff , sałatka zrobiona i to w takiej ilości że tucznika by nakarmil . Jeszcze tylko wypucowac podłogi, wrzucić pranie , poświęcić koszyczek i można świętować. Pogoda paskudna , od wieczora pada deszczunio ale jest ciepło.
Błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego oraz wielu łask Bożych dla Was oraz naszej Redakcji . Alleluja!

Ewa16

Witaj Kasiu u mnie salatki na dziś Zostały i jeszcze ciacha dikończyć. Pralka wczoraj się zbuntowała i trzeba do wtorku czekać na naprawe. Jajkka namalowane że ho ho. Byliśmy na mszy wieczorem ludzi full nawe swoje krzeselka wzięli a trzeba bylo bo córcia spowiedzi nie zdążyła zaliczyć.
Ja również życzę SPOKOJNYCH I SZCZĘŚLIWYCH ŚWIĄT. DUŻO ZDRÓWKA 8 SZYBKICH DOPŁAT DLA TYCH CO JESZCZE CZEKAJĄ

Ewa16

No mi tez wpis powedrował

Ewa16

A jednak teraz wpis pojawił sie tam gdzie trzeba ucza nas cierpliwości. U nas dziś bez przymrozku ale i bez słonka

tadek

Spokojnych ,radosnych Świąt,dużo zdrówka ,mało zmartwień ,samych przyjemnych dni

sławek z lublina

,Fajnych i wesołych świąt dla wszystkich !

Małolepszy

https://www.youtube.com/watch?v=G4aTcHsHli0 zdrowych spokojnych świąt dla całej ekipy jaja poświęcone

ksB

Witam
Zdrowych , wesołych świąt , ekipo
Super pogody ,by rozchodzić obżarstwo św. :)))) hehehehh

WLODEK3912

Dużych jajeczek,
wina pięć beczek,
tłustego boczku,
prostego kroczku.
Dwa wiadra wody
Świątecznej zgody Dla Redakcji i Całej Ekipy :))))trzymajcie sie Ciepluchno,czekamy na Rezurekcje:)a potem juz tylko jadlo i niestrawność:)haha

Niunia70

Kochani,zycze Wam i naszej Redakcji spokojnych,szczęsliwych i radosnych Świąt :) niech to bedzie czas spokoju,szczęścia i miłosci w Gronie Waszych Najblizszych:)))
Wesołych Świąt:))))*****

Basia

Spokojnych Swiąt Zmartwychwstania Pańskiego, spędzonych wsród tych, których kochamy dla Wszystkich Odwiedzajacych Forum oraz Szanownej Redakcji. https://youtu.be/o1eF4sPA6co

Daro

Witam mimo trudności które robi Redakcja i mam pytanko gdzie znależć wcześniejsze wpisy

Daro

Napisałem komentarz i nie wszedł , czemu ?????????

Małolepszy

https://www.youtube.com/watch?v=PR4gAFCGH6Y bez litra tego nie ogarniesz haha

Daro

Nosz kurde jak te komentarze wchodzą ? nie pojmuję

Małolepszy
Małolepszy

ja jestem nie tykany haha hyc hyc

Małolepszy

niunia jak obrobiona już jesteś

Niunia70

Noooooo,nareszcie:)))) nawet sprawnie mi to poszło:))) zaraz ide w piane i do wyrka,jutro pobudka na Rezurekcje:)) tylko powiedz mi na która budzik nastawic,skoro w nocy zmiana czasu hehehehehehe

Małolepszy

pchnij zegarek o godzinę do przodu i wal w piane

Niunia70

Hehehe,ale to nie jest takie oczywiste:) ja nastawiam budzik na komórce,a komórka sama aktualizuje zmiane czasu…..wiec na która nastawic???? Bo jak zesmy zaczeli mieszac w pazdzierniku na poprzednia zmiane,to Maz do pracy sie spoznil hehehehehe

Niunia70

Jezuuuuu,to to i ja wiem hehehehe ja sie pytam na ktora nastawic budzik cwaniaki:)))) na 4 czy na 5???? Niezła zagadka coooo:))))

krzysiek636

Kochani…witam Was w ten już świąteczny czas.

…podajmy sobie dłonie w ten Przecudny Czas Świąt Wielkiej Nocy i życzmy sobie radości na każdy dzień.
Dla Was wszystkich spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych i strasznie mokrego dyngusa.

Podajmy sobie dłonie
i pochylmy głowy w modlitwie
w ten dzień jedyny osobliwy i już
niepostny kiedy Syn Pana Naszego
wziąwszy nasze winy
skonał uśmiercony kaźnią by powstać
i wrócić do Niego.
Podajmy sobie dłonie
i pochylmy głowy w modlitwie
w ten dzień jedyny osobliwy i już
niepostny podzielmy się darami
Pana Naszego
bądźmy dobrzy dla siebie i innych
bądźmy ze sobą razem radośni.

Małolepszy

dziękuje za życzenia co tak mało klikasz z nami pewnie nie masz czasu

Daro

Witaj Krzysiu ,dla Ciebie i Twojej rodzinki również Wesołych Świąt

Małolepszy
Iwona*

Dobry wieczór:)*
Chyba już dziś Wszyscy byli z życzeniami,a ja dopiero skończyłam.Przed Świętami kumulacja roboty jest nie do ogarnięcia,mówię oczywiście o pracy zawodowej :)
Więc życzę Wam Kochani spokoju i radości w ten piękny czas,zdrowia i nadziei.Niech Zmartwychwstały Chrystus przyniesie Nam wyciszenie i ukojenie,Byśmy mogli dostrzec istotę i przesłanie tych Świąt.Wszystkiego dobrego Ekipo***

Niunia70

Ooooo,juz działa odświezenie strony:)))) czary jakie cy cós:)))))

Niunia70

Mykam popływac i do wyrka:))) a jutro Wam powiem,czy zaspałam,czy nie hehheheheehe
Dobrej i spokojnej nocki:))))***

EWA MAZOWIECKIE

https://www.youtube.com/watch?v=BdVDj3eRBDo
Jeszcze raz Zdrowych ,Wesołych i Spokojnych Swiąt
życzę Redakcji i całej Ekipie

Niunia70

Chrystus zmartwychwstal:))))) Wesołego Alleluja Kochani:))))))))
Smacznego śniadanka i miłego świetowania:))))

kasia lubuskie

Prawdziwy powstał! Alleluja ! Na rezurekcji byłam wczoraj wieczorem , nogi bolą mnie do dzisiaj . Słoneczko od samego rana ale i kilku stopniowy mróz. Wesołych Świąt :)

Niunia70

Cześć Kasienko:))) to jakies chyba przyspieszone zmartwychwstanie u Was:)))))
U mnie tez słonko,ale chlodny wiatr…..
Wesołych Świąt Kochana:)))

ksB

Witam Kobietki :))
Iza za poprzedniego proboszcza , mieliśmy również ,mszę Rezurekcyjną w sobotę o 22godz
Obecny zmienił na 6rano ,
Iiiii jak doszłaś do ładu z ustawieniem czasu , czy jesteś o godzinę do przodu , przed nami :)))heheh
Dzisiaj chyba już mnie nie będzie
Spokojnych św . miłych chwil w rodz. gronie :)))))

Kasia lubuskie

Mamy dwa kościoły i do wyboru dwie Rezurekcje albo w sobotę wieczorem albo w niedziele rano.

1 2 3 30